Haukka ja meri / Haukka ja meri

2024-11-26

Haukka ja meri

(Työnimi: kts: muumipappa ja meri)

Kaikki alkaa, kun nuori Haukka saa käsiinsä salaperäisen aarrekartan, joka johdattaa kohti Harmajan Särkyneiden Saarten petollisia vesiä. Sankareidemme matka vie heidät Eevenkodon sykkivästä satamasta suoraan noiden hämärän peitossa olevien saarten syövereihin, aarteen ja seikkailun perässä. Mutta aarrekartan todellinen päämäärä onkin jotain paljon suurempaa ja vaarallisemapaa kuin kukaan osasi aavistaakaan. Se johdattaa sankarit kohti legendaarista aarretta, joka saattaa määrittää koko maailman kohtalon.

Helmimeri kutsuu! Sankareiden on selvitettävä Särkyneiden Saarten synkät salaisuudet ja kohdattava merirosvot, haamut ja muinaiset voimat, jotka vaanivat aaltojen alla. Taivaiden sodan arvet ovat yhä näkyvissä, ja eetterin aikakauden tuomat uudet mahdollisuudet kätkevät alleen myös uusia vaaroja. Uusi loistava aika on alkanut, mutta historian varjoissa piilee pimeys, joka uhkaa nielaista koko maailman. Onko sankareilla rohkeutta tarttua ruoriin ja seilata kohti tuntematonta?

#L&L seikkailupolun pelitestikampanja. Sivuston materiaali on tarkoitettu ensisijaisesti pelaajien käyttöön, ja sitä ei kannata pitää mitenkään esimerkillisenä mahdollisen seikkailupolun tulevan sisällön tai siihen tehtävien suunnitteluratkaisujen suhteen.

Lue minut

  1. Pelissä käytetään #L&L:n sääntöjä, täydennettynä esimateriialeilla Petri Leinosen Eevenkodosta, ja #D&D PHB 2024:stä.
  2. Hahmonluonti: pelaajat valitsevat valmiista hahmopohjista, joita voi itse tuunata.
  3. Seikkailupolku/Kamppis kestää 6 pelikertaa, ja pelit tapahtuvat noin kerran kuussa. Pelaajien toivotaan voivan osallistua suurimpaan osaan pelikerroista. Koska aikuiset ihmiset ja ruuhkavuodet, niin. Tiedätte kyllä.
  4. Jokainen hahmoista saa uuden "salaisuuden" tai "tavoitteen" aina pelikerran/skenaarion/seikkilunt tms. aluksi. Nämä ovat vain pelaajan tietoon, ja toimivat samaan tapaan kuin Alienin cinematic-mode skenaarioiden "paljastukset" hahmoista.
  5. Seikkailupolun valmishahmot alkuperäishahmot ovat saaneet huomattavasti innoitusta Aarresaaresta, ja varsinkin Disneyn ja Mauri Kunnaan versioista. Tästä huolimatta, ei kannata olettaa että peli tai hahmojen salaisuudet noudattaisivat täysin Aarresaaren esimerkkejä.
143403_A wise female musketeer-warlock riding a flying el_xl-1024-v1-0.png 466844_A cunning musketeer-knight standing over a cliff a_xl-1024-v1-0.png
521660_A shrewd pirate necromancer queen, with a deaths h_xl-1024-v1-0.png 1288_A cyborg werecat is tracking his prey. By alphonse_xl-1024-v1-0.png